tirsdag den 28. februar 2012

Hvorfor virker Spirit Slim Coaching hver dag ?

Hver Morgen Hver dag .. Har jeg min rygsæk og mine bagage med mig .. Jeg har muligheder og valg .. Nogen dage formår jeg alene ved min bevidsthed at flytte mig fra punkt A til punkt Å De fleste dage , har jeg brug for Spirit .. og den positive erfaring, jeg har med mig .. Ergo jeg henvende mig til Spirit for at bede om mod og styrke i mit forhold til maden og til motionen .. Min erfaring siger mig at jeg trives når jeg spiser sanseligt og sundt og for at leve og opbygge ... Spirit giver mig muligheden og styrken at gennemleve min dag på bedst mulig vis .. Min efaring fortæller mig også at det er godt at være i min krop når den både for motion , altså bevæglese enten i form af en gåtur , eller min spinnercykel og dernæst noget styrketræning til at holde muskler og andet hejs på plads.. Et af kodeordene er hvad opbygger mig ... Jeg har brug for at dele , og give videre .. Jeg har brug for at øve mig ..på daglig basis .. og det er præcis det som får mig videre .. En af mine trædesten er at jeg har en masse skavanker på det fysisker pga mange års overvægt tidligere i livet , de er for mig en gave idag , da de minder mig om hvordan det var og hvor jeg er nu og hvor jeg gerne vil hen .. SÅ hvor du end er på din rejse er det muligt at komme op på din egen hest , udover stepperne mod din autentiske kvinde .. Ingen af os , er født til at spise som 10 arbejdsmænd og sidde og sidde .. Vi er væsener af krop , sind og ånd og det hele skal næres Blesssed Be ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar