lørdag den 3. marts 2012

Hvorfor vedholdehed giver oveskud og bonus ..

I en ideal verden , Vil du kunne opnå et vægttab som ved et trylleslag og holde det .. I en ideal verden vil du nok aldrig opnå en overvægt !! eller for den sags skyld et overforbrug af mad .. Jeg stod i den forløbende uge , hos min genbrugspusher i en drøm af en rød galla kjole og selvom den passede , var jeg ikke helt tilfreds pga mine lår stadig tillader sig at være runde ;-) .. Så købe den , det gjorde jeg ikke men jeg stod lige og nød at jeg kunne være i størrelsen .. De søde genbrugsdamer kommenterede , hvor godt den sad ( as if ) og vi kom endnu engang til at tale om vægttab og om at tabe sig mange kilo og holde det .. Jeg møder ofte , især kvinder som spørger HVORDAN GØR DU / GJORDE DU ??? og jeg kan se i deres ansigter at du håber at jeg vågnede en morgen og en tryllefe , havde tryllet , alle 60 kg væk og jeg tilstadighed kunne spise alle de kager og flødesovs jeg ønsker og andre FEDE sager ... Jeg må skuffe dem gang på gang , kostomlægning ..de fleste dage vejer jeg min mad .. motion og en del af det ...både konditionstræning og styrke træning .. og fremforalt vedholdenhed ... og accept når jeg i perioder har haft taget nogle dårligere , valg .. for min proces har ikke vært nedad nedad nedad ..nærmere ned ..op ned op ned ..og nu er den op / ned/ op / ned ..svinger lidt men ik meget .. De kære damer ... fik ikke beretningen om tryllefeen som mange af os ville ønske .. Jeg har med spirit slim coaching ..principperne samlet alt det jeg selv har fået at værktøjer , fif og hårdt arbejde og er klar til at give det videre .. Men fremfor alt bruger jeg dem på mig selv , og ved at denne vej er en vej , jeg vælger at gå en dag ad gangen .. og at DET ER MIT VALG og også mit ANSVAR !!! hvis du er nysgerrig efter at lure disse principper som er en blanding lige dele sund fornuft og hårdt arbejde ( regn med blod , sved og tåre ) og du kommer tættere på dig selv ..) og en god portion kontakt til: Gud , Universet , Spirit eller hvad du ønsker at kalde den kraft som er større end dig selv !!!så kig evt på www.kvindetemplet.dk til inspiration .. for uanset hvordan du vælger at gøre det og jeg vælger at gøre det.. Er det en smuk proces ..som jeg ikke kan tænke mig til Der skal handling til .. Tak for inspiration idag fra http://krisztinamaria.com/6374

Ingen kommentarer:

Send en kommentar