onsdag den 11. april 2012

Om den gyldne middelvej & Sund fornuft og møde sig selv i lige der hvor man er !

Dette er nødvendigvis ikke målet , hverken fra den ene yderlighed til den anden , altså fra venstre mod højre eller modsat !!! Man siger at inden i de fleste tykke bor en tynd der vil ud ! ;-) Mon dog .. Jeg vil rettere påstå , at indeni de fleste tykke - fede - overvægtige bor et ønske om forandring og mod og styrke til at gøre noget anderledes .. At være i madens vold - Og æde sig selv ihjel ..er som at være fanget i et selvskabt fængsel hvor der hele tiden , bliver bygget til !!! Men først og fremmest må vi hver især skabe nye erindringer / erfaringer om at der rent faktisk kan leves og gøre anderledes .. Vi må erfare den befrielse det kan være - at møde os selv nøjagtig der hvor vi er .. Give slip i andres erfaringer og starte vores egen rejse - mod vores autentiske kvinde .. I mit mangeårige arbejde med mig selv og andre kvinder der har længslen om netop denne forandring må jeg sige .. at først og fremmest er alle forskelllige og skal rejse , på egen vis.. I Spirit Slim Coaching , er netop rejsen i fokus den enkeltes rejse .. Jeg har mine erfaringer som jeg gerne deler ud af -men mange kan simpelthen ikke bruge .. dem til en pind .. Der kan coachingen så guide dem på vej - til at begynder på deres egen rejse erfare at , der rent faktisk kan ske en ændring.. skabe ny hukommelse så kroppen og cellerne synger .. Vi har alle en vej mod den krop , netop vi er skabt til at ha .. Gå vejen , blidt et skridt ad gangen .. når du farer vild eller falder af hesten stig da op på den igen .. Vid at styrke og mod og nye glade hukommelsesceller , kun opnås ved at skabe nye oplevelser med mad og bevægelse .. at styrke og kraft i kroppen og bevægelighed ..smitter af på alt i dit liv .. at ingen smerter er kroniske at der findes en løsningen og den bor indeni dig .. Blessed Be <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar