søndag den 1. april 2012

Spirit Slim coaching - Nu med Master Coach :-)

Dette indlæg er tilegnet , de 7 kvinder som lagde krop og sind til at være kaniner i længere eller kortere tid .. Under min uddannelse som Master Coach .. Tak til hver og en af jer , uden muligheden for at prøve det af var jeg ikke kommet igennem , min uddannelse .. Jeg er nu certificeret Master Coach , og da det er mange kilo , år og liv siden jeg sidst tog en uddannelse , har jeg lige pt svært ved at få armene ned !! Mit certifikat er indrammet og står i mit meditationsrum / klinik og skaber glæde og god chi !! Jeg har virkelig lært meget om alt i de 11 måneder om at lytte ind og bruge mine medfødte evner på en ny måde .. Jeg er blevet mere skarp og klar i spyttet .. med hensyn til hvad der virker i processen med at finde ind til sin autencitet - at finde sin autentiske kvinde... Jeg har sat mig nye mål både personlige og fremadrettede .. Det glade budskab er at det kan lade sig gøre .. at få en sundt og nærende forhold til sin krop - sjæl og sind ..og Mad.. Jeg er nu igang med at finpudse Spirit Slim Coaching principperne ..som jeg virkelig kan stå indefor og tror på !! Jeg er igang med kvindetemplet.dk og først og fremmest er jeg igang med at få hoved og hale i min egen proces .. Jeg underviser og coacher i det jeg selv er i færd med at lære .. jeg er i bevægelse YAAIIIIIIIIIIIIIH .. Jeg er begyndt at løbe ( jeg kan ikke løbe , har slidgigt i knæ og kronisk bækkenløsning ) Men jeg gør det langsomt , og træner alt muligt andet der gør min krop glad .. Jeg er taknemmelig for hver og en der har støttet mig og været kanin og coachee og deltager her og der ... tak for jer og tak for at jeg idag kan være brugbar på nye måder .. Blessings ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar