lørdag den 17. marts 2012

Ta din Kraft tilbage - indrøm- accepter - og sæt HANDLING PÅ !

I mange år troede jeg ikke .. Jeg troede at det var umuligt , at jeg var indhyllet i et slør af mad i store mængder og en krop der smertede og gjorde ondt .. Jeg åd , og tog smertestillende og havde kun bevisthed fra hovedet og ned til halsen .. Jeg troede simpelthen ikke at det var muligt for mig , at få en krop der samarbejdede og et madindtag der nogenlunde svarede til en kvinde på den alder jeg nu egang har .. Jeg var så ualmindelig heldig at jeg blev præsenteret for en gruppe , et frirum , hvor jeg langsomt kunne komme mig og tage min power tilbage .. Første skridt var at stoppe det vildt overdrevne madindtag og bede om hjælp .. andet skridt var at begynde lige så blidt at bevæge sig ..Jeg havde udviklet et liv , hvor jeg havde en unskyldning for at undgå at bevæge mig .. Jeg havde selv , dygtigt bygget mit eget fængsel .. Grundprincipperne for mig i at komme mig og til der hvor jeg er idag er og har været .. At bede om hjælp fra Noget der er større end mig selv - det vil sige bøn ..Jeg er hverken religiøs eller fantatisk jeg med blot ud i luften om styrke og mod og glæde ved at ha et fornuftigt og sanselit indstilling til mad .. En dag ad gangen ..!! For det er kun idag jeg kan vælge jeg kan ikke omgøre hvad jeg gjorde igår , eller regne ud hvad jeg vil gør om en uge .. At have en plan for hvad og hvornår jeg skal spise ..og hvornår ... At bede on hjælp til dette har været løsningen for mig , da jeg ikke mere havde et normalt syn på mængder og deslige .. At få motion og møde mig selv der hvor jeg var / er .. Jeg kunne ikke starte med at svede i bund og gå amok , hele min krop værkede , og jeg havde kroniske smerter her og der .. Jeg startede blidt , en dag ad gangen og et år ad gangen og efterhånden som vægten gik ned ( og den gik ned og op og ned og ned ) så kunne jeg langsomt intensivere min træning .. Min største glæde idag , er at se at jeg hele tiden har et valg .. hver dag og jeg vælger på et sundere grundlag ... og jeg hele tiden kan vælge til og fra .. Idag er min krop smertefri .. min vægt er indefor normalen , har tabt mange kilo , rigtig mange , så mange at folk spørger om jeg har fået en gastric bypass .. Jeg elsker at bevæge mig , om det er spinning , eller fitness eller hvad ?? Jeg har indrettet mit motionsliv sådan jeg kan gå til det herhjemme fra.. I det hele taget er de vigtigt for mig at få lukket munden , på Klogeågerne og bede om hjælp fra nogen der selv har en ide´ om hvad det vil sige at komme sig fra en overvægt og et madmisbrug .. taknemmelighed og muligheden for at brede det glade budskab til andre Quinder ... Ja du kan , du har muligheden for at tage din kraft tilbage og og langsomt og blidt udvikle dig til den Gudinde eller kvinde du altid har drømt om at være .. Blessed Be ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar