torsdag den 22. marts 2012

At vise sin sårbarhed er min største styrke og det er ikke bare en skrøne ...

Jeg har bedt om hjælp .. Det ligner mig ikke - og historisk set er det få kvinder jeg har kunnet ta ind hvad sagde .. Fordi jeg i de seneste mange år , har øvet mig i at mærke hvad min sandhed var og er !! og det har virkelig rykket for vildt på det fysiske og madmæssige plan ( dog selvfølgelig med støtte og guiding fra spirit og andre væsener ) Men nu har jeg bedt om hjælp til at lytte til den sensitive side af mig , som jo ofte spænder ben når jeg bare køre afsted og overhøre alle advarselsklokkerne .. havde den første rigtige session idag .. Det var dejligt og blidt og godt og alligevel bestemt .. Tænk at kunne give mig selv lov til at sige at nu orker jeg ikke flere ord også lægge sig ned på en madras og blive massert blidt uden på tøjet .. Jeg er sikker på nu , at jeg bliver rask !! Der er en god lang vej at gå og et skridt ad gangen .. og på vejen lære jeg mere om at være sensitiv og sige til og fra ..men stadig så jeg kan fungere i livet mit .. Det der med at det er en styrke sank ind i mit sind og hjerte idag som en sandhed .. Derfor glædes jeg også over hver gang jeg kan få lov til at give nogle af de millioner af erfaringer jeg har med mig videre til kvinder .. angående mad , motion , rejsen hjem til vores autencitet som kvinder og om spiritualitet og praksis , meditation , og clairvoyance og healing .. YES livet er stort !! og jeg har bedt om hjælp ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar